0

Onze collega Suzan geeft een vernieuwende kijk op drukwerk:

De focus ligt, wanneer je denkt aan moderne communicatie, al gauw op online communicatie. Niets mis mee, maar laten we het drukwerk vooral niet vergeten! Er zijn tal van leuke en unieke mogelijkheden om jouw drukwerk net dat beetje extra te geven. En wie wil dat nou niet? Want juist dat trekt de aandacht van de klant.


Hoe creëren we dat beetje ‘extra’? We prikkelen de zintuigen niet alleen met vorm en kleur, maar ook met materiaal en… geur! 

Geur
Een heerlijk warme lavendelgeur verspreidt zich nadat je de envelop opende. De aankondiging van een nieuwe shampoo in het assortiment kreeg zojuist een totaal andere beleving. Door een belevingswereld te creëren, krijgt de klant niet alleen informatie over een nieuw product, maar ook een gevoel.

Vorm
Er zijn ontelbaar veel mogelijkheden om je drukwerk te personaliseren, maar de vorm is toch wel het meest opvallende. Niet alleen zal je dan de aandacht trekken tussen ander reclamemateriaal. Ook presenteer je jouw bedrijf op een vernieuwende manier.

Materiaal
De materiaalkeuze voor drukwerk lijkt heel eenvoudig, maar de uitstraling kan zoveel meer kracht hebben als je voor speciale materiaalsoorten kiest. Een visitekaartje op PVC-materiaal, een logo in spot-vernis, een uitnodiging op papier van steengruis, het kan allemaal! Creëer het onderscheidend vermogen door te kiezen voor exclusievere materiaalsoorten. Hierdoor laat je niet alleen een bijzondere indruk achter, maar je geeft ook iets weg om te bewaren…

Kleur
Met het gebruik van de juiste kleuren zet je je huisstijl consequent en krachtig neer. Daarnaast benadrukt kleur emotie. Iedere kleur heeft een betekenis en past bij de boodschap die je wilt communiceren.

In combinatie met de keuze voor materiaal, vorm en geur geef je de klant een ware beleving. Je zorgt voor een bijzonder professioneel aandachtsmomentje.