Werken bij ScreenCom

Think

Binnen het team van narrowcastingspecialisten van ScreenCom is er altijd ruimte voor nieuw talent. PuurIDee werd ingeschakeld om een plan te bedenken om dit nieuwe talent te enthousiasmeren om vooral te solliciteren! Samen vroegen we ons af; hebben potentiële collega’s wel een goed beeld bij ScreenCom en het super enthousiaste team? Weten ze wel wat ze missen? Kent de omgeving dit internationale en ambitieuze bedrijf gevestigd in Stadskanaal? Tijd om ScreenCom als bedrijf op een andere manier te laten zien en beleven. Dit deden we met een ‘Werken bij ScreenCom campagne’. 

Create

De ‘Werken bij ScreenCom campagne’ bestaat uit een website, online content, social media berichten én raambelettering. Het webontwerp geeft direct de creativiteit en dynamiek van ScreenCom weer. Zo is er op de site een element met GIF-animatie, dit zijn bewegende afbeeldingen van teamleden. Tevens is er tekstuele informatie over het bedrijf. Er is een speciale vacaturepagina én de ScreenCom collega’s vertellen je hun verhaal in het kort. Niet te vergeten, je ziet hoe een dag op kantoor bij ScreenCom eruit ziet. Voor de mensen die zichzelf al helemaal op de werkvloer zien is er een eenvoudige online sollicitatieoptie. Om de site te promoten, maken we deze zichtbaar voor de doelgroep op LinkedIn en Facebook. Als je langs het pand van ScreenCom rijdt, zie je door de uitbundige raambelettering dat je met één klik op de knop kunt solliciteren. Werken zal je, bij ScreenCom ;-)

Manage

Inmiddels staat de nieuwe website live. Samen met de marketingmanager van ScreenCom ontwikkelt en plaatst PuurIDee wekelijks social media berichten. PuurIDee houdt middels Google Analytics de websitestatistieken bij. Zo weten we precies hoeveel bezoeken er aan de website worden gebracht én via welke kanalen. Zo kunnen we bijsturen en de campagne blijven promoten!