Stout Uitvaartverzorging

Think

Veertig jaar uitvaartverzorging: dat is een mijlpaal waar dit betrokken familiebedrijf bij stil wilde staan. In de jaren uitgegroeid van eenmans kistenmakerij tot allround team voor uitvaartverzorging. De vertrouwde aanpak, maar in een nieuwe tijd: dat werd de insteek voor de nieuwe huisstijl. Daarom maakt het vallende herfstblad in het logo plaats voor een zomers zonnebloempluisje. Dezelfde symboliek van afscheid, maar in een nieuwe tijd. 

Create

Sober grijs werd ingeruild voor warm violet en de ronde vormen in de huisstijl staan voor de persoonlijke service van J. Stout Uitvaartverzorging. Ook in de uitstraling, gebruiksvriendelijkheid en teksten van de website is het de klant die centraal staat. De vernieuwing van J. Stout Uitvaartverzorging sluit daarmee aan op haar bedrijfsvoering.

Manage

Het jubileumjaar 2018 wordt gevierd door maandelijks een inkijk te bieden in het bijzondere uitvaartvak, de geschiedenis van het bedrijf en mooie verhalen. Door niet alleen online, maar ook in de kranten aandacht te vragen voor het uitvaartbedrijf, wordt deze mijlpaal door niemand over het hoofd gezien.