Hotel Wesseling

Think

Hotel Wesseling hoort bij de oudste familiebedrijven van Nederland. Al eeuwenlang een gevestigde naam in de hotelbranche, maar hun bourgondische kant was nog onderbelicht. Hoe vertel je het publiek over de eigen moestuin, de passie van de koks en de mooiste plekjes in de omgeving?

Create

Contentmarketing werd de strategie, drukwerk het medium. Een authentieke krant, in de stijl van vroeger en op het traditionele broadsheetformaat. De teksten zijn geschreven voor de gasten en niet voor directe verkoop: storytelling in plaats van advertising. In de vormgeving komt de stijl terug in de karakteristieke iconen, contrastrijke zwart-witfoto's en ludieke advertenties. 

Manage

Nog steeds vormt de krant een terugkerend marketingmiddel. De meest recente editie werd gedrukt in een oplage van 10.000 stuks en wordt dagelijks meegegeven aan de gasten. Zo hebben ze wat te lezen op de weg terug en ligt er iets in huis dat ze aan Hotel Wesseling en Grand Café de Brink blijft herinneren. Tot volgend jaar!