Workshop Persuasive Design

Begin dit jaar plaatsten we een blog waarin we je allerlei tips gaven om het onbewuste brein van de websitebezoeker te overtuigen en de bezoeker te helpen met het navigeren door een website. Maar er is nog zoveel meer te vertellen over Persuasive Design!

Daarom gaven collega’s Yan en Lydia woensdag 3 april de workshop Persuasive Design en deelden ze hun kennis met een groep enthousiaste deelnemers. Ze vertelden hoe je een website aantrekkelijk maakt voor de bezoeker en hoe je voor een hoger klikratio en meer conversie zorgt.

De deelnemers waren erg enthousiast en bekijken hun eigen website nu met een geheel andere blik. Door stil te staan bij hoe de bezoeker door jouw website navigeert en hoe je deze navigatie kan vereenvoudigen en/of sturen, leer je veel over je eigen klant. Wat geeft jouw klant dat extra duwtje in de rug om over te gaan op actie? En hoe kan jij hier op inspelen?

De deelnemers van de workshop kunnen bovenstaande vragen inmiddels uitgebreid beantwoorden. Wij staan uiteraard ook voor jou klaar om je meer over dit onderwerp te vertellen. Naast Persuasive Design delen we graag onze kennis over onderwerpen als: social media strategieën, customer journeys, Google Analytics, Adwords en SEO, aantrekkelijk schrijven of bijvoorbeeld storytelling. Ben jij geïnteresseerd in een bepaald communicatie- of marketingonderwerp? Dan spijkeren we graag je kennis bij door middel van een interactieve workshop!