Tip 7: Houd contact met je klant

Webinar | dinsdag 30 juni, 13.30 - 14.15 uur

Op welke manier blijf je in het hoofd van je klanten nu je ze niet ‘in het echt’ kunt ontmoeten? Hoe zorg je ervoor dat de klant jou belangrijk blijft vinden als hij je niet of minder ziet?

Psycholoog Robert Cialdi heeft twee emoties benoemd die jouw gunfactor vergroten. Dit zijn sympathie en wederkerigheid. In het menselijk brein wegen deze emoties zwaarder dan rationele zaken, zoals de laagste prijs, geografische ligging en gewenning.

Wat kun je dus weggeven (wederkerigheid) en hoe zorg je ervoor dat de klant je aardig blijft of gaat vinden (sympathie)?

Wacht niet af; neem initiatief! Zet de stap en creëer waardevol contact. In deze peptalk & tips vertellen we meer over contact en loyaliteit.

  • Ben jij erbij? Schrijf je nu in voor het webinar op 30 juni, 13.30-14.15 uur.  Je kunt het webinar hier terugkijken.