Inhaakkalender 2020 - Q2

Blijf in (digitaal) contact met je klanten. Juist nu, wanneer fysiek contact met je klanten op een laag pitje staat of soms helemaal niet meer mogelijk is, is het belangrijk om in contact te blijven met je klanten.

Door het coronavirus gaan sommige inhaakdagen niet door of worden verplaatst naar een moment later dit jaar. Er blijven gelukkig nog wel genoeg momenten over waar je op een gepaste manier op in kunt spelen op social media.

Geef je klanten tips over wat ze thuis kunnen doen. Heb je een beddenzaak? Dan kun je bijvoorbeeld inhaken op de Kussengevechtdag van 4 april. Laat klanten tussen het (school-)werk door samen een kussengevecht houden (en laat dan meteen weten dat je graag nieuwe kussens opstuurt ;-) ). Of haak als boekenhandel in op Annie M.G. Schmidtdag met feitjes en boekentips op 20 mei. Maak er een filmpje bij of verzin een quiz, wat zorgt voor nog meer attentiewaarde en betrokkenheid bij je bericht.

Kijk wat bij jouw bedrijf past en denk hierbij ook creatief na. Misschien kun je bijvoorbeeld wel producten via Facebook aanprijzen en versturen of klanten voorzien van tips en feitjes. Welke insteek je ook kiest, blijf in contact met je klanten.

Wij denken graag met je mee over de (online) communicatie voor jouw bedrijf!

De inhaakkalender van het tweede kwartaal is nu beschikbaar, download de kalender hier