Waarom krijg ik geen e-mails binnen?

Er zijn diverse oorzaken mogelijk waardoor je geen e-mails ontvangt. Deze worden hieronder uitgelegd:


Je mailbox is vol
Wanneer je mailbox vol is, kan deze geen e-mail meer ontvangen. Je kan dit oplossen door bijvoorbeeld:

  1. Handmatig mailtjes te verwijderen
  2. De capaciteit van je mailbox te verhogen. We leveren diverse pakketten, dus neem gerust contact met ons op voor de mogelijkheden.

Je domeinnaam is nog niet actief
Wanneer je net een nieuwe domeinnaam hebt geregistreerd, kan het drie tot vijf dagen duren voordat deze door de DNS-server wordt gezien. Het is dus mogelijk dat je e-mail wel zichtbaar is op je computer, maar nog niet op je laptop.

Mails worden gefilterd
Voordat een e-mail wordt afgeleverd, controleert onze spamfilter of de mail gewenst is. Soms kunnen mails onterecht geweigerd worden:

  1. Omdat de inhoud van de mail lijkt op spam
  2. Omdat de afzender niet geverifeerd kan worden

Mocht dit voorkomen, neem dan contact op met je contactpersoon binnen PuurIDee.