Alert

Bekijk alle portfolio items

In de afgelopen maanden ontwikkelde ons team voor het bedrijf dat voorheen handelde onder de naam Techno Support een marketingplan. Een belangrijk startpunt is het formuleren van een visie en missie geweest. Daarna werden de doelgroepen en productgroepen vastgesteld. Ook werd de inrichting van de marketing in de steigers gezet: van de juiste product-marktcombinaties tot een actieplan omtrent communicatiemedia. Op basis van het marketingplan werd besloten om de bedrijfsnaam Techno Support te wijzigen omdat deze naam niet meer aansloot bij de identiteit en producten van het bedrijf. Gekozen werd voor de naam Alert, wat werd aangevuld met een oneliner 'Focus op veiligheid'. Na de naamswijziging gaf PuurIDee vorm aan:

  • huisstijl
  • huisstijldrukwerk
  • promotioneel drukwerk
  • website
  • beurspresentatie (signing en multimedia)
  • autobelettering

De leidraad in elk medium is dat Alert werkt als een radar die de alarmsignalen van risico’s herkent op basis van ervaring en vakkennis. Door veiligheid als totaal te zien wordt het een concept dat door de klant en Alert geoptimaliseerd en gewaarborgd kan worden. Samen met de klant neemt Alert de verantwoordelijkheid voor een complete visie en gezamenlijke aanpak en legt men de focus op veiligheid.

Klik hier om naar de website te gaan