Hotel Wesseling Groep

Bekijk alle portfolio items

De Hotel Wesseling Groep bestaat uit Hotel-Restaurant Wesseling en Grandcafé de Brink (Dwingeloo) en Hotel-Restaurant Bieze (Borger). PuurIDee heeft voor alle bedrijven een complete mediaplanning opgesteld. Hiertoe is het bedrijf geanalyseerd en zijn de doelgroepen en doelstellingen helder omschreven. Vervolgens is op basis van de analyse een marketingstrategie bepaald en zijn de daarbij behorende media gekozen en vormgegeven. 

Gestart is met een restyle van de huisstijl. PuurIDee heeft het familiewapen teruggehaald in de huisstijl. Deze huisstijl moest natuurlijk ook doorgevoerd worden naar alle huisstijldragers. Afgezien van de website, welke niet door PuurIDee is gerealiseerd, hebben we onder andere diverse campagnes, brochures, menukaarten, radiocampagnes en autobelettering ontwikkeld.

Maandelijks vindt overleg met de opdrachtgever plaats waarbij PuurIDee het marketing- en communicatiebudget bewaakt, evalueert welke resultaten zijn bereikt en vooruitblikt op de planning en mogelijkheden voor marketing.